Ατομικό προφίλ



Θεοδώρα Α. Μαγουλιώτη, ΠΕ19 (Βιογραφικό Σημείωμα)


Δημοσιεύσεις - Εισηγήσεις:

  1. Σουτόπουλος Ν., Μαγουλιώτη Θ., Κουτονιά Χ., Μητσοπούλου Ε., Αγγέλη Μ., Κλαπανάρα Μ., Συγκούνα Ε., Μαυροσκούφη Β., Ντάγκα Χ., Αρτεμίου Α.,«Από τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό στον Απόστολο Βαρνάβα: Διαδρομές σε μονοπάτια Θρησκευτικού Τουρισμού από την Ήπειρο στην Κύπρο», Πρακτικά 2ου συνεδρίου «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες», Λευκωσία, 20 Απριλίου 2019, σελ. 196-215 (ISBN: 978-960-9742-22-1).
  2. Μαγουλιώτη, Θ., «Snowflakes, ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι του Scratch», Πρακτικά 13ου συνεδρίου «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ», Αθήνα, 5-6 Νοεμβρίου 2016, σελ. 1074-1081 (ISBN: 978-618-82301-1-8).
  3. Μαγουλιώτη, Θ., Σαΐνης, Χ., Βήχας, Η., «του ξυλουργού … η βάση … , μια εφαρμογή ελεύθερου λογισμικού για τη διαχείριση ξυλουργικών κατασκευών, από ενήλικες μαθητές εσπερινού ΕΠΑΛ», Πρακτικά 13ου συνεδρίου «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ», Αθήνα, 5-6 Νοεμβρίου 2016, σελ. 1760-1769 (ISBN: 978-618-82301-1-8).
  4. Μαγουλιώτη, Θ., Έξαρχος, Α., «Ευαισθητοποίηση και Πρόληψη του Εκφοβισμού και της Βίας στο Σχολείο», Πρακτικά 3ου συνεδρίου «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», Αθήνα, 16-17 Απριλίου 2016, σελ. 677-684 (ISBN: 978-618-82301-0-1).
  5. Μαγουλιώτη, Θ., Βουλγαρίδης, Θ., «Οι οπτικές μαθητών εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για την φοίτηση στα σχολεία τους,όπως καταγράφηκαν σ’ ένα projectανοιχτής τηλεδιάσκεψης», Τα πρακτικά του 3ου συνεδρίου «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», Αθήνα, 16-17 Απριλίου 2016, σελ. 753-761 (ISBN: 978-618-82301-0-1).

  6. Μαγουλιώτη, Θ., «Εκπαιδευτικό Συμβόλαιο, η(επαν)εκκίνηση της εκπαίδευσης ενήλικων μαθητών Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.(μελέτη περίπτωσης)», Πρακτικά 3ου συνεδρίου «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», Αθήνα, 16-17 Απριλίου 2016, σελ. 2392-2400 (ISBN: 978-618-82301-0-1).
  7. Triantafillou P., Christodoulakis S., Magoulioti T., «Benchmarking and Performance Tuning of Multimedia Servers», Euro-Par ’97 Parallel Processing, Third International Euro-Par Conference Passau, Germany, August 26-29, 1997 Proceeding, pp 1144-1153, 978-3-540-63440-9, Springer – Verlag.